zamknij_cookie-projekty domów PPRojekt Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Zmiana ustawień dotyczących cookies może spowodować niewłaściwe działanie niektórych funkcji naszych serwisów.
  • PProjekt - gotowe projekty domów jednorodzinnych
  • Najpopularniejsze
     projekty domów:
  • BELLA - 119.10  m² - projekty domów BELLA 2 - BLIŹNIAK - projekty domów OPAŁEK 2G - projekty domów NINA - projekty domów OPAŁEK - projekty domów AŚKA - projekty domów SYNTIA - projekty domów
  • PProjekt - gotowe projekty domów jednorodzinnych
gadżety - projekty domów tylko w PProjekt Regulamin NOTUS-gotowe projekty domów plandomu.pl Forum budowlane - konsultuj swój projekt Projekty z dopłatš - gotowe projekty domów PPROJEKT

DOM PRZY SIELSKIEJ 4 - forum budowlane

Znajdź projekt domu Kontakt z biurem
(Pon - Pt) 8:00 - 16:00
tel.:0-801 000 890
024 364-58-70
e-mail:biuro@plandomu.pl
skype:Zadzwoń na Skype
gg:Napisz na Gadu-Gadu
Szukaj projektu
nazwa
powierz. -
rodzaj
poddasze
szer. działki m
garaż
więcej...
DOM PRZY SIELSKIEJ 4 (odbicie lustrzane)
arch.: Paweł Boduch, pow. uż.: 124.6 m²
Termin realizacji zamówienia: 3-5 dni.
Forum dyskusyjne firmy PProjekt. Opinie do projektu.
Wybrany temat dotyczy innej wersji tego projektu: DOM PRZY SIELSKIEJ 3.

« lista tematów
» Dom Przy Sielskiej 3
Karolina i Mateusz
18.09.12 13:06
Przykryty:)
Odpowiedz...
Monika
20.09.12 12:14
Witam,
mam pytanie do Karoliny i Mateusza ile ponad dach wystaje komin, oraz czym go obkładaliście?
Odpowiedz...
Karolina i Mateusz
21.09.12 18:50
Witam, komin nie jest obkładany, tylko w pełni ułożony z cegły klinkierowej(MATRIX), a komin wystaje jakies 3 cegły ponad szczyt dachu.
Odpowiedz...
Dorota
26.09.12 00:39
Witam
Mam pytanie do Karoliny i Mateusza. Czy jest możliwość zobaczenia waszego domu w najbliższą niedziele 30.09.2012 i czy możesz podać mi bliższe namiary gdzie stoi wasz domek? Jesteśmy bardzo zainteresowani tym projektem ale jednak chcemy najpierw zobaczyć na żywo dlatego będę wdzięczna na możliowść oglądnięcia na żywo
Odpowiedz...
Karolina i Mateusz
28.09.12 15:07
Nie ma problemu. Napisz do mnie na naszej klasie (kaya brzesko) to sie umówimy, bo na forum nie da się nic napisać, bo wszystko jest blokowane przez administratora:)
Odpowiedz...
liptonka
28.09.12 22:31
witam. Proszę o odpowiedź, bo też wybraliśmy z mężem ten projekt ile macie kominów i jak ewentualni zmniejszyć ich ilość, bo nasz architekt twierdzi, że nic się nie da zrobić
Odpowiedz...
Arleta
02.10.12 16:53
do liptonki. My zaczynamy w tym tygodniu fundamenty domu (sielska 3 lustrzane odbicie) i nie mieliśmy zadnych problemów z kominami, zostawiliśmy dwa jeden wentylacyjny w łazience i w salonie do kominka. kotłownię mamy wyniesioną do budynku godpodarczego. patrząc na plan i tak ten komin od c.o. był za niski. Architekt sam nam doradzał takie zmiany. pozdrawiam.
Odpowiedz...
liptonka
08.10.12 19:01
do arlety. My niestety musimy zostawić kotłownie na miejscu pierwotnym jak w projekcie. Proszę podpowiedz mi jak udało wam się połączyć kominy wentylacyjne?
Do Mateusza i Karoliny. Ile wy macie kominów?? Pozdrawiam
Odpowiedz...
Arleta
11.10.12 17:10
nie łaczyliśmy kominów, jeden jest w łazience dwukanałowy (jeden kanał od łazienki a drugi od garderoby na górze) drugi wentylacyjny jest przy kominie od kominka. W kuchni zostawiamy tylko otwór w stropie na wyciąg od okapu. Moim zdaniem ten w kuchni był zupełnie niepotrzebny, przy takiej ilości okien i powierzchni .... a w łązience na górze zrobimy tylko wyciąg na dach. ten dom nie jest duży a taka ilość kominów to są dość duże koszty.
Odpowiedz...
slawek-zareba
12.10.12 17:18


Po dlugim wyczekiwaniu wkoncu mamy daszek:)
Odpowiedz...
Karolina i Mateusz
13.10.12 17:17
My mamy 4 kominy. Koszt jest spory, ale zależy też kto , czego oczekuje od domu, czasami warto dołożyc:)
Odpowiedz...
Ewelka
16.10.12 13:45
wszystkie domki są rewelacyjne, pięknie wyglądają juz w stanie surowym, gratulacje dla właścicieli.....ciekawi jestesmy jak wyglądają ich wnętrza i prosimy o jakies zdjęcia ;-)
z niecierpliwością czekamy kiedy my zaczniemy stawiać swoj własny dom........
Do Karolina i Mateusz:
o ile pustaków podnosiliście góre? ile Was kosztował domek w takim stanie jak na zdjęciu?pozdrawiamy
Odpowiedz...
Karolina i Mateusz
17.10.12 19:53
Mniej więcej wyszło około 120 tys. robota i materiał na ten moment co jest. (Wrzucam fotki parteru :) )
Odpowiedz...
pawel
18.10.12 14:40
witam, pytanie do KAROLINY I MATEUSZA, 120 tys wyniósł was domek juz z położoną blachą? ile pustaków idzie na ten domek? i z jakiej cegły budowaliscie? pozdrawiam
Odpowiedz...
Karolina i Mateusz
18.10.12 17:28
To nie blacha, tylko dachówka. Dach w sumie wyszedł najwięcej, bo robota+ materiał ponad 40tys. My budowalismy z thermopor 25 z leiera, ale już nie pamiętam ile sztuk pustaków weszło. Pozdrawiam.
Odpowiedz...
pawel
22.10.12 22:45
Witam, pytanie do SŁAWEK ZARĘBA. jak mozesz to napisz nam ile wyniosl domek w tym stanie co na fotkach? i czym kryles dach? i ile pustakow poszllo ci na dom? pozdrawiam
Odpowiedz...
slawek-zareba
23.10.12 10:03
witam, calkowity koszt budowy z 2 stropem to 130 tys
przykrylismy blachodachowa jesli chodzi o putaki to ja mialem 20 palet maxa ale budowalem garaz i dom na sam domek poszlo okolo 13- 14 ale do konca nie jestem pewien
Odpowiedz...
pawel
23.10.12 14:25
Witam, dzięki Sławek za odpowiedź ,jak mozesz to napisz z jakiego maxa budowałeś? my myślimy by kupic wienerbergera albo leiera. to mało oalet idzie na ten domek :) my zaczynamy na wiosne przyszlego roku :) a blache jaka kładliscie bo bardzo ładna jest? dach ile was wyniosl? pozdrawiam i dzieki z góry za odpowiedź.
Odpowiedz...
pawel
23.10.12 14:25
Witam, dzięki Sławek za odpowiedź ,jak mozesz to napisz z jakiego maxa budowałeś? my myślimy by kupic wienerbergera albo leiera. to mało palet idzie na ten domek :) my zaczynamy na wiosne przyszlego roku :) a blache jaka kładliscie bo bardzo ładna jest? dach ile was wyniosl? pozdrawiam i dzieki z góry za odpowiedź.
Odpowiedz...
slawek-zareba
23.10.12 20:08
Do Pawel przepraszam cie ale rozmawialem z żoną bo to ona kupowala maxa na dom a od kupna minelo jakies 3 albo i wiecej lat i dokladnie bylo tych palet 40 takze 2 razy tyle co wczesniej napisalem wiec te okolo 12 palet poszlo na garaz a reszta na dom, wiec jakies 28 palet . Budowalismy z leiera, co do blachodachówki to jest ruuki czarna z polyskiem. Wiezba niewiele nas kosztowala bo duzo bylo z wlasnego lasu, natomiast blacha dokladnie 12 tys juz ze wszystkim, robocizna za wiezbe i polozenie blachy to 7 tys takze calkowity koszt dachu to 23 tys. przypuszczam ze za wiezbe z tartaku wyszlo by cie nie wiecej niz 10 tys. jeszcze raz przepraszam za wprowadzenie cie w błąd. Życze powodzenia
Odpowiedz...
Karolina i Mateusz
24.10.12 13:48
Tak, drzewo na dach wyszło nas około 10 tys, 14 robota, 16 dachowka :)
Odpowiedz...
Ewelka
25.10.12 10:59
Do Karolina i Mateusz;
Karolina powiedz mi czy robiliście jakieś zmiany wewnątrz domku? a jeszcze jedno, bodajże na forum sielskiej4 napisałaś, że macie wąską działkę i jesteście zbliżeni do sąsiadów 1,5 m czy to jest prawnie możliwe? bo też mamy wąską działkę i chcielibyśmy jak najbliżej się pobudować sąsiadów...;-)
Odpowiedz...
ZOSIA
25.10.12 14:28
DO EWELKI...
TAK TO JEST JAK NAJBARDZIEJ PRAWNIE, MY TEZ MAMY BARDZO WASKĄ DZIAŁKĘ I TEŻ BĘDZIEMY SIE PRZYSUWAĆ Z JEDNEJ STRONY DO SASIADA 4m A Z DRUGIEJ STRONY 1.5 m,TYLKO Z TEJ STRONY ( GDZIE PRZYSUWASZ SIE 1.5 m) NIE MOZE BYC ZADNYCH OTWORÓW OKIENNYCH SCIENNYCH ANI DACHOWYCH ANI DRZWIOWYCH, NIO COS ZA COS:) POZDRAWIAM.
Odpowiedz...
Ewelka
26.10.12 21:46
dzięki Zosia za odpowiedź, a jeszcze jedno czy zgoda sąsiada w takiej sytuacji jest ważna? musi się zgodzić? czy jest to nie ważne,bo tak mówi regulacja prawna?
Odpowiedz...
ZOSIA
28.10.12 15:18
HEJ DO EWELKA... ZGODA SĄSIADA NIE JEST NA TO POTRZEBNA, BO PRZYBLIŻENIE SIĘ DO SĄSIADA 1.5 m JEST ZGODNE Z PRAWEM:) WIEC JESLI I TAK SASIAD BY MIAL JAKIES ALE... TO I TAK NIC NIE WSKURA... POZDRAWIAM
Odpowiedz...
niewdziecznik
30.10.12 19:09
a oto nasz domek....
Odpowiedz...
pawel
31.10.12 14:48
DO NIEWDZIĘCZNIKA:) DOMEK JEST SLICZNY,JAK MOZESZ TO NAPISZ ILE PUSTAKOW POSZLO CI NA DOMEK? I Z CZEGO BUDOWALISCIE? I JAKI DACH JEST POLOZONY? BO SUPER KOLOREK:) AHA I JAK MOZESZ TO NAPISZ ILE WYNIOSL CIE DOMEK W TYM STANIE CO NA FOTKACH, Z GORY DZIEKI ZA ODP POZDRAWIAM
Odpowiedz...
kasia
31.10.12 15:26
cześć, my też się przysuwaliśmy na 1,5m ale architekt musiał nam skrócić dach z tej strony (tzn obciął go po murze od strony sąsiada) bo jak twierdził inaczej się nie da. Czy on miał racje?????
Odpowiedz...
Ewelka
31.10.12 18:46
do niewdzięcznik;
śliczny domek, prezentuje się wręcz cudownie.o ile podnosiliscie góre?pozdr
Odpowiedz...
P
01.11.12 13:33
HEJ DO KASI... PEWNIE MIELIŚCIE ZA DUŻY OKAP DACHU I MUSIAL WAM GO SKRÓCIĆ ZEBY WOGOLE TEN DOMEK WSZEDL WAM NA DZIALKE? JESLI TAK TO PRAWIDLOWO ZROBIL, MY TEZ MIELISMY Z TYM PROBLEM ALE UDALO SIE NIE SKRACAC OKAPU... POZDRAWIAM
Odpowiedz...
Arleta
02.11.12 19:44
Do Niewdzięcznika ... dom wygląda super, dach rewelacja. Jeżeli to możliwe proszę o odpowiedź ile was wyniósł cenowo. Byłoby super gdybyś wrzucił jakieś zdjęcia z wewnątrz. My jesteśmy na etapie murów (parter) i jak na razie wydaje mi się malutki ten nasz domek ;-))). Mam nadzieję, że na wiosnę będzie wyglądał tak jak wasz...
Odpowiedz...
KAROL
05.11.12 16:16
DO ARLETY, JAK MOZESZ TO NAPISZ Z JAKIEGO PUSTAKA BUDUJECIE? I ILE SZTUK ZAKUPILISCIE NA TEN PROJEKT? I ILE WYNIOSLY WAS FUNDAMENTY? POZDRAWIAM
Odpowiedz...
Arleta
06.11.12 20:57
Do Karola, budujemy z cegły Porotherm 25x38 murarz wyliczył 1500 szt. + 880 szt. 50x12 na ściany działowe. Jeżeli chodzi o fundamenty to poszło ok. 900 szt. bloczków. Kosztów fundamentów samego domu nie jestem w stanie podać bo budujemy jednocześnie garaż, ogółem wyszło coś ok. 22 tys. (nie licząc kosztów całej papierologii).
Odpowiedz...
niewdziecznik
17.11.12 17:49
Witam jezeli chodzi o koszty..to duzo robilem sam wiec nie da sie oszacowac...chociaz murarz sp..yl mi kilka spraw..
Budowałem Kozlowicami [link]
ok 1700 pustaków
bloczkow betonowych 800
sciany dzialowe na dole kozlowice, na gorze ytong...po ok 250 szt
podnosilem ok 1 pustaka nad oknami
dachowka Nelskamp F12 braz glazurowany nr 150 polecam, nie warto przeplacac Creatona, brasa, czy ruppceramiki. Nelskamp to klinkier w porownaniu do Robena( mowia ze roben to gruz przy tej dachowce.( polecam)
kladłem folie tyvek solid..uwazam ze to dobry wybor.
Aha my tylko zmienialismy to ze nie ma kominka , szkoda kasy lepiej bylo wlozyc w cos innego..teraz biokminki sa super...

Odpowiedz...
zenek
22.11.12 14:42
witam do niewdziecznik moge prosic o wiecej zdjec domu z wszystkich stron co idzie na poddaszu zalewany byl strop jakie zmiany dobry efekt budowy
Odpowiedz...
bartosz029
22.11.12 18:54
nasz domek
Odpowiedz...
Jacek0921
23.11.12 17:18
Witam. Czy jest ktoś w stanie podać orientacyjnie, ile kosztowały poszczególne etapy budowy np: fundamenty, parter, poddasze i dach(materiał i robocizna). Gdyż w przyszłym roku zamierzam się wziąść za budowę tego pięknego domku i niewiem na ile mi funduszy wystarczy.
A tak poza tym, to pozazdrościć tak pięknych domków.
Odpowiedz...
magda
24.11.12 19:50
hej mam pytanko: czy na gorze w pokojach jest dosc swiatła??? bo wydaje mi sie ze moze byc tam troche ponuro i ciemno! bardzo podoba mi sie ten projekt i obawiam sie tylko tego ze pokoje na gorze moga nie miec duzo swiatla! poradzcie:)
Odpowiedz...
magda
24.11.12 20:59
hej czy na gorze sa jasne pokoje?
Odpowiedz...
Iwona
26.11.12 10:29
do Magdy:
do dwóch pokoi n a górze wstawialiśmy okna dachowe bo było zdecydowanie zbyt ciemno, tyle tylko że nasz dom był powiększany do 150 m2 wiec może dlatego było ciemno.
Odpowiedz...
JOLA
26.11.12 15:40
WITAM, DO MAGDY .MY RÓWNIEŻ WSTAWILIŚMY DO DWÓCH POKOJI NA GÓRZE PO OKNIE DACHOWYM BO BYŁOBY ZA CIEMNO:) NAWET BEZ POWIĘKSZANIA METRAŻÓW. A EFEKTY ZOBACZYMY JESIENIĄ PRZYSZŁEGO ROKU:)
Odpowiedz...
kasia
06.12.12 23:55
do Jacek 0921,
Stan 0 kosztował nas 25tys (wszystko ) - sielska 2
Odpowiedz...
jacek0921
09.12.12 17:01
Dzięki Kasia za odpowiedź. Czy ktoś jeszcze mógłby podać jekieś koszty budowy?
Odpowiedz...
K.
15.12.12 12:11
120tys surowy, otwarty.
Pamiętam, że 40 tys kosztował dach. około 20 tys. fundamenty.
Odpowiedz...
jacek0921
15.12.12 15:12
Dzięki wszystkim za odpowiedź.
Czyli jest szansa że kasy starczy na postawienie domu w satnie surowym.??? Jak zdołam załatwić papiery, to zaczynam w maju budowę "SIELSKA 3". Trzymam za wszystkich kciuki.

Odpowiedz...
RR.
20.12.12 16:18
Witam, też zamierzam się z rozpoczęciem budowy tego domku, i mam pytanie do osób które już rozpoczęły: Jak rozwiązaliście drzwi do kotłowni od zewnątrz ? Tzn. z projektu wynika że kotłownia i pralnia są nieco niżej położone niż reszta domu (około 60 cm poniżej poziomu 0), natomiast w rzucie fundamentów nie ma zaznaczonych żadnych schodków do jak i z kotłowni od zewnątrz. Proszę o informacje jak najlepiej jest to zrobić, czy w kotłowni dobudować schodki ? czy może lepiej zrobić takie wycięcie w fundamencie, tak aby drzwi były położone niżej (na poziomie -60cm) ?
z góry dziekuje, pozdrawam
Odpowiedz...
k.
23.12.12 18:48
Witam, my mamy 25 cm nad ziemią (jeden pustak) a drugi mamy wycięty.
Odpowiedz...
niewdziecznik
02.01.13 13:25
do Zenka... strop teriva zmieniony, zdjec innych nie mam nie robilem na razie. na gorze scianki z ytonga 11,5 uklad taki jak w projekcie gry nie zmienialismy..pozdrawiam
Odpowiedz...
Ola_1914
02.01.13 21:07
Do niewdziecznika
A czy mógłbyś napisać gdzie masz ten domek lub dać jakies namiary do siebie, bardzo nam zależy razem z męzem zeby zobaczyc dom przy sielskiej 3 na zywo.
Odpowiedz...
A.M.
04.01.13 18:49
do niewdzięcznika widzę o ile dobrze :) że masz próg w oknach balkonowych u nas wyszło podobnie nie uzyskaliśmy pozwolenia by się go pozbyć :( moje pytanie jaki masz pomysł aby zmniejszyć ten próg od środka mimo wylewki wychodzi schodek ?!
Odpowiedz...
Strona: «poprzednia | 1 2 [3] 4 5 6 7 | następna»
Treść: 
 
  Kliknij tutaj, aby wstawić zdjęcia...
 
Podpis:
 
Adres e-mail:
(opcjonalnie)
 
 
Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu.
Cena projektu:
2 260,00 ZŁ brutto
 Jak zamówić projekt?
Widok projektu
Menu projektu
Pulpit inwestora
PProjekt - gotowe projekty domów jednorodzinnych PProjekt - gotowe projekty domów jednorodzinnych PProjekt - gotowe projekty domów jednorodzinnych PProjekt - gotowe projekty domów jednorodzinnych PProjekt - gotowe projekty domów jednorodzinnych PProjekt - gotowe projekty domów jednorodzinnych
projekty domów - mozowiecki serwis budowlany projekty domów - portal nieruchomoœci projekty domów - forum budowlane

Copyright © 2006 - 2013 PProjekt.

09-400 Płock, ul. Bielska 1B

Infolinia: 0-801 000 890, tel. 024 364-58-70, e-mail biuro@plandomu.pl

 

Twój notes